Farge????

Svar
Brukeravatar
chevrolet
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: Skudeneshavn
Kontakt:

Farge????

Legg inn av chevrolet » fre sep 10, 2010 20:48

Hei folkens.

Skal lakke opp Tahoen nå i neste måned da den har en del bruksmerker så når jeg stakk innom lakkeringsverkstedet så tok det helt av :D Hvorfor skjer dette bare med meg???? Uansett så har Corvetten Bright aqua som originalt og jeg har utviklet ett "love/hate" forhold til fargen. Når tanken kom på og lakkere dyret så ble valget umulig der og da men er veldig åpen for gode forslag. Dette er jo en smak og behag sak og utgangspunktet mitt var sort slik at den får samme farge som Tahoen. Liker denne veldig godt på den bilen men den er jo stooor i forhold. Når innredningen er hvit så må kontrastene inn og mørke farger er ett must. Har innredningen vært sort så har jeg gått for sølv men slik går no dagene. Har jo lyst og benytte en av originalfargene til Chevrolet men er ikke så veldig opptatt av dette med original. Bilen har fått sine modifiseringer allerede den. Noen bilder ute der med hvit innredning og ymse farger så vær så snill og post dem. Må være sikker før jeg gjør dette stuntet.

Mvh,
Steve

Brukeravatar
chevrolet
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Re: Farge????

Legg inn av chevrolet » lør sep 11, 2010 14:14

Noen som har sett en C4 i Candy Rød?

Brukeravatar
ArneS
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Legg inn av ArneS » lør sep 11, 2010 15:06

Synest personlig at Bright aqua er en nydelig farge på en 93 Corvette så dette må du overveie grundig, er enig i dette med kontraster men likavel !!!

Brukeravatar
ArneS
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Legg inn av ArneS » lør sep 11, 2010 18:30

Kontaster er bra min 93 Corvette er utrulig bra med rød bil og knall kvitt sport interiør kjøpte bilen bare for kontrastene og angrer ikke, bilen er forresten bare kjørt 3200 miles og er som ny
Bilen står lagret i oppvarmet garasje og Bendik på det ene bildet er en skikkelig Corvette mann skal ha denne bilen når han er 18 år

Men Steve Brigth aqua blue er en nydlig farge og skulle gjerne hatt en c4 med denne fargen, kansje det blir det neste ??

Bilde
Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/43106/107010.jpg

Bilde
Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/43106/107011.jpg

Levert av: http://sportsfiske.nu/foto/

Brukeravatar
chevrolet
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Legg inn av chevrolet » lør sep 11, 2010 22:02

ArneS skrev:Synest personlig at Bright aqua er en nydelig farge på en 93 Corvette så dette må du overveie grundig, er enig i dette med kontraster men likavel !!!
Hei Arne.

Fikk en del bilder av din røde 93 hos deg når du kjøpte den. Nydelig bil. Har lyst på Candy rød eller Corvettes Magnetic red II som er nesten lik. Har fått et tilbud på 50 000kr for komplett jobb med fjerning av dører etc. Show kvalitet med lakkering av alle deler som er lakkert fra før. Ligger i rugekassen, det var ikke fargen som solgte bilen til meg men standen den var i.

Steve

Brukeravatar
TheSaint
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hønefoss
Kontakt:

Legg inn av TheSaint » ons sep 15, 2010 22:45

Hva med en farge som gikk ut i 65 tror jeg det var. Likte ikke fargen før men nå liker jeg den :D
Daytona Blue
Bilde

Men jeg ville nok beholdt C4`n din orginal som den er nå for fargen er veldig fin den :D

Svar