Vannlekasje inn i bilen

* Ingen Corvette i 1983
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
s-kongen
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Svene
Kontakt:

Vannlekasje inn i bilen

Legg inn av s-kongen » tir sep 08, 2015 16:10

Bilen måtte dessverre stå ute noen dager da jeg bygget nytt "hus" til den.
Ser at det er kommet noe vann inn i bilen, både på fører og passaskjerside :evil: .
Har nå fått lokaliser hvor vannet kommer inn, forran døra,overgang forskjermer og a-stolper helt ned til dørterskel.
For å kunne utbedre dette må jeg av med dørene, så da er spørsmålet: er det lettest å skru av døra på hengslene , eller hengslene, med dør, fra A-stolpene?
Tenker kun hva som er best for remonteringen.
Takk alle hjelpere for svar :D
Alt er mulig til det motsatte er bevist.

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Vannlekasje inn i bilen

Legg inn av arneoe » ons sep 09, 2015 05:17

Hei igjen Stein, gratulerer med nytt «hus til bilene dine»! Det letteste er vel å løsne hengslene i døra. Jeg har ikke GM sin TM tilgjengelig akkurat nå, men trenger du utdrag av TM’en kan vi ordne det. Det er alltid smart å lese bruksanvisningen først Stein. Send meg en PM eller SMS så kan vi avtale et lite «treff» i Vestfossen. Jeg har en ny ladning med spanske sigarer. :lol: :lol: ..... Jeg har akkurat startet med litt dørjobbing selv og døra på venstre side er ribbet, klar for ny lås og vindusheis. Vi kan jo kikke på den før du starter jobben med å rive av døra di. :D

Arne

Brukeravatar
Runex
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Asker
Kontakt:

Re: Vannlekasje inn i bilen

Legg inn av Runex » ons sep 09, 2015 19:53

sjekk denne : https://www.youtube.com/watch?v=yAqsyydH7qU

Ser ut som du kan ta en hengsel overhaling samtidig om nødvendig
Og det kan virke som "dør av hengsel og hengsel på bil" er metoden
Rune G

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable