demontere dekaler/emblemer

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
norway_triumph
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: akershus
Kontakt:

demontere dekaler/emblemer

Legg inn av norway_triumph » søn mai 27, 2012 20:46

skal vaske og vokse bilen nå når det er så fint vær:)
siden det er først egang jeg skal vokse etter jeg kjøpte bilen tenkte jeg at jeg skulle fjerne dekaler (flaggene på skjermene og stingray-emblemet på hekken)
Jeg antar disse er festet med slike "festemuttere" som er vanlig for amerikanske biler. MEN hvordan kommer jeg til på BAKSIDEN ??

Brukeravatar
stigaa
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Stjørdal
Kontakt:

Re: demontere dekaler/emblemer

Legg inn av stigaa » søn mai 27, 2012 22:29

Stingray merket er bare trykt på plass (på C3) men det er mulig det er dobbeltsidig tape bak så det kan sitte litt da. de andre skal det være mutter på mener jeg,

ber
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: Hönefoss
Kontakt:

Re: demontere dekaler/emblemer

Legg inn av ber » man mai 28, 2012 10:09

Ja der er selvgjengende festemuttere. Mye jobb og
vanskelig å komme til, tror nok det er lettere å fjerne voksen i emblemene etterpå , bruk q tips der polerkluten ikke kommer til. :D

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable