Motorfeste '56

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
Vette56
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Oslo, Norway
Kontakt:

Motorfeste '56

Legg inn av Vette56 » lør apr 09, 2005 14:41

Er det noen som har ett nytt motorfeste (øvre og nedre gummikloss) til '56 liggende og som ikke skal bruke det i nermeste framtid? Jeg fikk bare til ene siden da jeg bestilte. Satser på å få "Camilla" med på Landstreffet i år (igjen), og nå er det større mulighet for at det skjer enn noen gang.

Entusiastisk hilsen
Tom Roy

Johnny_Stingray
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Legg inn av Johnny_Stingray » lør apr 09, 2005 16:30

Dette høres lovende ut!!! :D "Camilla" er dypt savnet i miljøet. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med motorfeste, men "Betty" sender sine beste hilsner fra utstillingen i Halden Ishall, hvor hun nå står sammen med bl.a en helt ny C6 og koser seg. :wink:
Se henne her: http://tinypic.com/2n21hf

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable