Opplysninger Årsmøtet 2017

Svar
Brukeravatar
corvettelars
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Asker
Kontakt:

Opplysninger Årsmøtet 2017

Legg inn av corvettelars » man feb 20, 2017 21:15

Hei alle Corvettevenner.

I helgen gikk årsmøte av stabelen, med et godt fremmøte av medlemmer. Totalt var vi 34 personer på det meste.
Alle avdelingene var representert med enten avdelingsleder, eller en stedfortreder.
Det utvidete styremøte med avdelingsledere gikk flott og årsmøtet med alle faste punkter ble gjennomgått.
Referater fra årsmøtet blir å se i Journalen som vanlig.

På årsmøte ble det som kjent et litt uvanlig valg, da det ble fremmet benkeforslag mot valgkomiteens innstilling til President. Dette er i utgangspunktet ikke noe problematisk, da det er nedfelt i vedtektene.
Etter avstemning ble jeg, (Lars -B. Wyller) valgt inn som president. Da jeg på det tidspunkt satt som sekretær i styret, ble også denne plass ledig.
Roar Tomessen valgte og trekke seg, noe som gjorde at kabalen ble vanskeligere å legge. Det ble på overtid valgt inn Helge G. Ruud og Nils Ole Frønes til disse posisjoner i styret. Styret vil ved første møte konstituere seg, og det vil bli informert ytterligere om dette gjennom de vanlige kanaler.
Dermed kan vi avkrefte rykter om at klubben ikke har et fungerende styre, eller at det må til ytterligere runder.

Jeg vil samtidig takke for tilliten som er vist meg av klubben, og jobbe videre for at vi skal få Norges beste merkeklubb.

Lars-B. Wyller
President

Brukeravatar
C3VETTE
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Lyngdal
Kontakt:

Re: Opplysninger Årsmøtet 2017

Legg inn av C3VETTE » man feb 20, 2017 23:05

Dette kommer til å bli bra :D
Ble en veldig bra gruppe som bør klare å gjøre en god jobb for medlemmene .
Gleder meg til fortsettelsen
Gratulerer Lars
Mvh Kenneth

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Opplysninger Årsmøtet 2017

Legg inn av arneoe » tir feb 21, 2017 17:59

Gratulerer å mye med valget Lars! :D