Åsmøte 2017

Svar
Brukeravatar
Roar S
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Sør-Trøndelag
Kontakt:

Åsmøte 2017

Legg inn av Roar S » søn feb 19, 2017 13:42

Hei alle medlemmer.

Da er årsmøtet i CCN over for denne gang, og min tid som president er over. Som sikkert flere har fått med seg på div. fora, fikk siste punkt på agendaen, valg, en noe uvant vending i forhold til sedvanen i klubben. Da valgkomiteen la frem sitt forslag til president, kom det ett benkeforslag på en annen. Dette er i henhold til våre vedtekter, helt innafor. Etter 2 runder med stemmegiving, ble Lars Wyller valgt som ny president i klubben.

At foreslått president og valgkomiteens forslag på nytt styremedlem trekker seg, synes jeg også er helt greit. De stilte til valg på visse premisser. Når dette ikke gikk slik de ble forespeilet, skal vi ha respekt for at de velger å trekke seg. Etter en del om og men, ble Helge G Ruud og vår gamle redaktør Nils Ole Frønes. Som varamedlem ble Tor Åge Aune valgt.

Vi har altså ett fullverdig og lovlig valgt styre. Benkeforslag under valg er som sagt ganske uvanlig i CCN, men i henhold til våre vedtekter. Jeg ber derfor dere medlemmer om å respektere årsmøtets valg, og jeg er sikker på at det nye styret vil gjøre sitt beste for oss medlemmer.

Jeg ønsker det nye styret lykke til.

Roar - nå vanlig medlem.

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Åsmøte 2017

Legg inn av arneoe » søn feb 19, 2017 16:34

Hvordan gikk det med de innsendte forslagene?

Arne

Brukeravatar
Roar S
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Sør-Trøndelag
Kontakt:

Legg inn av Roar S » søn feb 19, 2017 18:46

Regner med at det nye styret sender ut referat når dette er ferdig Arne.

Roar

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Legg inn av arneoe » søn feb 19, 2017 19:09

Takk for info Roar. Da venter jeg i spenning. :D

Arne

Pace Car
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av Pace Car » man feb 20, 2017 09:40

Jeg vil bare oppfordre alle medlemmer i CCN til å ta inn over seg valgresultatet i år som alle tidligere år.
Det ble ingen idiel situasjon under valgene på årsmøte, men uansett hvem som sitter i styret til en hver tid så må vi tenke på at det er på frivillig basis og jeg er sikker på at alle gjør så godt de kan. Jeg velger å tro at ut i fra sitt ståsted så har styrets medlemmer en genuin interesse av å jobbe for klubben. Det vil bestandig være slik at ikke alle er av samme mening og det har det sikkert vært siden klubben ble stiftet, men hvis man ser tilbake så er det gjort mye god og velment innsats for medlemmene gjennom årene. Det er bra med innspill fra medlemmer til styret, men jeg vil på det sterkeste oppfordre til å styre unna det som kan oppfattes som personangrep. Vi må huske på at det er ett helhetlig styre som setter kursen og ikke enkeltpersoner og at deres ønske er å gjøre en innsats for klubben.
Jeg ønsker det nye styret lykke til med arbeidet som skal gjøres og oppfordrer alle medlemmer til å støtte oppunder styret vi til en hver tid har fått. Alle gleder vi oss til en ny sesong med bilene så la dette få fokus. Slik jeg har oppfattet det så er det mye flott aktivitet som er planlagt ut over sesongen. Ønsker alle en eksosfylt sesong :D
Terje

Brukeravatar
C5_2000
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Søgne
Kontakt:

Legg inn av C5_2000 » man feb 20, 2017 11:43

Godt skrevet, er helt enig.

Mvh Øystein

Svar