CJ4, kalender og medlemsliste på vei

Diskusjoner rundt CCN sitt medlemsblad
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ToneHa
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

CJ4, kalender og medlemsliste på vei

Legg inn av ToneHa » fre des 15, 2017 18:35

Hei :D Ville si fra om at CJ4, kalender og medlemsliste er på vei ut i posten. Håper at det ikke tar altfor lang tid selv om vi vet at desember-posten ikke er av den raskeste.
Dette er min siste utgave, så takk for meg! Og tusen takk til alle dere medlemmer som har hjulpet meg og støttet meg i disse årene! Et medlemsblad uten stoff fra medlemmer går jo ikke, så jeg har vært avhengig av den gode hjelpen dere har gitt meg

Ønsker ny redaktør og CCN lykke til med en ny og fresh journal-start i 2018 :D

Hilsen Tone

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable