Corvette Journalen i retur, adresse endring???

Diskusjoner rundt CCN sitt medlemsblad
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
onilsen
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: Follo
Kontakt:

Corvette Journalen i retur, adresse endring???

Legg inn av onilsen » søn mar 27, 2011 00:36

Hei, Har nå fått flere av de nye fine Corvette Journalen i retur pga at adresaten har flyttet??? :evil: Det skaper mye ekstra jobb :evil: , og de det gjelder går jo glipp av dette høydepunktet!! Er det noen som mangler siste Corvette Journalen, og føler seg truffet så kan det være en god ide å gi beskjed om den nye adressen til meg, så skal jeg ettersende de som er kommet i retur.

Det gjelder også andre, har dere adresse endringer er det fint om jeg får beskjed.

Ha en fortsatt fin helg, snart er det Cruising time 8)

Odd Steinar Nilsen
CCN-Medlemskontakt
Mob: 911 16 174
eMail: o-stei-n@online.no
-68 Cab, keep on cruising

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable