Ang Stæsjlakkering av bilen

Alle modeller i custom utgave.
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
AmCarMom
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Ang Stæsjlakkering av bilen

Legg inn av AmCarMom » ons aug 06, 2008 14:40

Hvis jeg har en Corvette som er f.eks. helt svart og jeg ønsker noen flammer eller annen stæsjlakkering på den....

kan jeg da gjøre det oppå den lakkeringa som er på bilen eller er det mest natulig å lakkere hele bilen på nytt?

Hvem kan anbefales til slik spesiell lakkering - noen som har konkrete tips? Og hvor mye må en forvente å måtte betale for en delvis lakkering hvis dette går ann. Og hellakkering?

:D

Brukeravatar
henning
Site Admin
Site Admin
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Ang Stæsjlakkering av bilen

Legg inn av henning » ons aug 06, 2008 15:11

Frode Pilskog sin C5 og May Helen Dahl sin driftebil har vært innom Maria Elena Design.

Bilde

AmCarMom
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Re: Ang Stæsjlakkering av bilen

Legg inn av AmCarMom » ons aug 06, 2008 15:21

Helt rått! Takk for tips :)

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable