Hva skal du gjøre med Vetten i vinter?

Her er det høyt under taket.
Brukeravatar
CORVETTENORWAY
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: vear,stokke
Kontakt:

Re: Hva skal du gjøre med Vetten i vinter?

Legg inn av CORVETTENORWAY » ons sep 14, 2016 16:47

planene er som tidligere vintere store ,men til våren så får vi se hva vinteren blir brukt til :D har kjøpt meg en sakseløfter ,så det gjør jo alt litt enklere :D girkassa lekker litt og må ut ..det er det viktigeste .... har også nyporta topper , ny kam , rustfrie long tube hedders , større injektorer og en del annen morro liggende ..........

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Legg inn av arneoe » ons sep 14, 2016 22:52

CORVETTENORWAY skrev:planene er som tidligere vintere store ,men til våren så får vi se hva vinteren blir brukt til :D har kjøpt meg en sakseløfter ,så det gjør jo alt litt enklere :D girkassa lekker litt og må ut ..det er det viktigeste .... har også nyporta topper , ny kam , rustfrie long tube hedders , større injektorer og en del annen morro liggende ..........
Dette høres svært interessant ut. Vi ser alle fram til å følge med utviklingen av prosjektet ditt. Hva slags topper har du liggende?

Arne

Brukeravatar
CorvetteFeber
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Hurum
Kontakt:

Legg inn av CorvetteFeber » tor sep 15, 2016 10:34

arneoe skrev: Det høres meget interessant ut med Hotrod'en .

Hvordan går det med BB'en din Geir? Jeg fikk ikke fulgt godt med når du skrev om BB-prosjektet ditt pga litt for mange båtprosjekter i sommer. Trenger du mer hjelp til tenning, beregning av CR .. m.m.? Vi bor jo ikke så langt fra hverandre så du kunne jo stikke innom Vestfossen i høst så kan vi ta en garasjeprat. Jeg er vel tilgjengelig i slutten av september. Send meg en PM. :D

Arne
HotRoden er et spennende prosjekt, og noe jeg har hatt lyst til lenge :-)

BB'n går bra og justering på plass, men har en ulyd jeg ikke har lokalisert ennå. Skal ta en sjekk av flexplata når det blir litt tid. Har vært rimelig hektisk i sommer, så det har vært lite tid både til garasje og bruk av Corvetten.

September er borte for mitt vedkommende, men jeg tar gjerne turen til Vestfossen en dag. Både for hyggelig bilprat og samtidig suge til meg av all kunnskapen du sitter på Arne.

//Geir

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » fre sep 16, 2016 09:24

Skjønner du har det travelt Geir og at du må foreta prioriteringer for å dagen, uka, måneden og årene for at tiden skal strekke til. Dette vet jeg alt om selv, men trøsten er; at da lever man et interessant og aktivt liv .... og man vet stort sett ikke hva det å kjede seg er.... Det ville være hyggelig å treffe deg igjen Geir, det er din tur til å komme denne gangen. :D

Arne

Brukeravatar
CORVETTENORWAY
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: vear,stokke
Kontakt:

Legg inn av CORVETTENORWAY » søn sep 18, 2016 14:36

toppene er gamle dart sportsmann 2 :D :D :D

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » tor sep 22, 2016 21:37

Sportman II er gode men noe gammeldagse jerntopper som du sikkert blir godt fornøyd med så lenge du ikke forventer den helt store effektøkningen.
Arne

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » ons des 28, 2016 13:22

Jeg ser det er en god del tekniske aktiviteter som blir meldt på CCN sin FB-side. Jeg oppfordrer dere som har skrivetilgang (håper den åpnes igjen for ikkemedlemmer snart!!!) til skrive her på CCN-forumet! Det er viktig at mest mulig teknisk informasjon samles her for felles nytte. På FB forsvinner informasjonen ganske raskt. Skriv litt om dine aktiviteter her på den tråden eller lag din egen. :D

Arne

Svar