Ødelagt dør

Her er det høyt under taket.
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tore 427
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Ødelagt dør

Legg inn av Tore 427 » søn feb 23, 2014 17:38

Som jeg skrev i ett annet innlegg i ønskes kjøpt, så ble min bil rygget på og venstre dør ødelagt. Etter en samtale med Øystein (Corvette store) ble vi enige om
att hvis rammen var hel så var det like lurt og bytte glassfiberen. Rammen er hel og nå lurer jeg på om noen av dere har ett godt tips, om hvordan jeg skal fjerne
den gamle glassfiberen lettest ? For og få minst mulig slipe-jobb etterpå :) Og hvilket lim lønner det seg og bruke når jeg skal feste den nye ?

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Ødelagt dør

Legg inn av arneoe » søn feb 23, 2014 20:29

Hvorfor ikke kjøpe en komplett dør eller en ribbet dør "door shell" for den modellen du har Tore? Det finnes godt om slike å få kjøpt fra USA til en overkommelig pris. Da slipper du å lime.

http://www.ebay.com/itm/Corvette-OEM-Fi ... 7739wt_916

Søk på Corvette C3 door shell på E-bay, da blir det mange treff.

Ta kontakt med Phoenics US Cars på Sem, de har eller kan skaffe det meste av brukte deler til din C3:

http://www.phoenixuscars.no/

Arne

Brukeravatar
Bawaria
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Bawaria » søn feb 23, 2014 21:31

Phoenix US Cars på Sem har hogd fler c3. Sist jeg henta noen brukte deler sto det en med dører på klar for hogging, tror nok de har dører liggende vil jeg tro.
Bilde

Tore 427
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av Tore 427 » man feb 24, 2014 13:19

Takk for tipsene. Jeg har ingen erfaring med og søke på ebay :( så jeg har prøvd og ringe til Sem men der var det lunsjpause, får prøve etter kl.13 :)

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Legg inn av arneoe » man feb 24, 2014 19:36

Hvor er du holder til Tore?

Det er nyttig og forholdsvis enkelt å bruke E-Bay. Det er sikkert noen i ditt område som kan hjelpe deg til å komme i gang. :D

Her er et eksempel på søket jeg beskrev. (trykk på linken).

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40

Arne

69L7170Z28
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av 69L7170Z28 » man feb 24, 2014 23:42

Hvilken årsmodell trenger du, og hvilken side? har en førerdør til 69-liggende.

Tore 427
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av Tore 427 » tir feb 25, 2014 11:44

For og svare på det siste innlegget først, jeg har en -68 cab. og det er sjåførdøren :(
Jeg skrev dette første gangen under ønsket kjøpt, derfor har jeg ikke skrevet det på nytt.
Så til deg Arne, jeg bor på Magnor. Og mitt største problem er att de er så dårlig på Eidskog språk
i USA :D Som jeg skrev i går så kontaktet jeg Phoenix, men traff ikke rett person, så de skulle gi meg
beskjed i dag om de hadde noen. Øystein (Corvette Store) har en med knust vindu, er det vanskelig
og bytte vindu ? Grunnen til att jeg ville prøve og redde den jeg har er, att all "leamikken" funger bra.
Og så kan det vel ikke være så vanskelig, og bytte vindu når glassfiberen er borte. :idea:

Brukeravatar
s-kongen
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Svene
Kontakt:

Legg inn av s-kongen » tir feb 25, 2014 13:10

Hei
Det er ganske enkelt å bytte ruta, selv om døren er komplett.
Har hatt ruta ut av døra flere ganger tidligere.
Alt er mulig til det motsatte er bevist.

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable