Registrering

Hva må jeg tenke på angående import og førstegangsregistrering...
Brukeravatar
perø
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Registrering

Legg inn av perø » tor mar 11, 2010 23:33

Da jeg registrerte min Mustang før jul,måtte jeg fjerne de orange parklysa foran.Der er det hvite glass så det var bare å bytte ut den 21/5w pære i orange med en hvit topolet pære.Da ble selvfølgelig blinklyset hvitt også,men det var var merkelig nok godkjent.Norge var visst et av få land det var lovlig med hvite blinklys foran,men ikke orange parklys.Da slipper du å borre hull for ekstra pære i parklysa.
Per
Chevrolet Corvette Pace Car 1998 mod.
Ford Mustang Shelby GT-H 2006 mod.

Brukeravatar
blackdev
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Steinkjer
Kontakt:

Legg inn av blackdev » fre mar 12, 2010 01:26

Det var jo gode nyheter! :-)
/PO
'86 Corvette C4 cab
'69 Mercury Cougar convertible 4-speed manual

x-'82 Corvette C3 cpe
x-'95 Camaro cpe
x-'68 Mustang HT
x-'88 Corvette C4 cab
x-'74 Camaro Z28
x-'01 RAM V10 Magnum

Brukeravatar
blackdev
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Steinkjer
Kontakt:

Legg inn av blackdev » ons apr 07, 2010 01:12

Ronnie skrev:Hei blackdev

Men første besøk i Drammen gikk ikke så bra, han likte ikke plasseringen av den nye 5 W pæra, han mente det var for mye gul gjennskinn i reflektoren, han likte heller ikke løsningen med malt svart sidemarkeringslys, og han fant ikke VIN nummeret inngravert i ramma. Så det ble mangellapp og at jeg måtte fikse disse feila. Jeg gjorde noen små utbedringer av parklyset, skrev inn VIN nummeret i ramme med en roterende penn, men gjorde ingenting med sidemarkeringslyset. Bestilte tie i Notodden, trafikkbetjenten som kom ut kikket på VIN nummeret i ramma. Kikka litt på bilen og sa det var greit.
Hei igjen og takk for flott info!

Kan du fortelle litt mere om plassering/montering av parklyspærene, hvor du graverte inn VIN #, hva de protesterte på hos tilsynet og hva du gjorde for å få den godkjent til slutt?

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable