Jonaz`-68 cab, vinterjobb

Lag en tråd om prosjektet/prosjektene dine her. Uavhengig av modell.
Brukeravatar
69-427
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: Rakkestad
Kontakt:

Re: Jonaz`-68 cab, vinterjobb

Legg inn av 69-427 » lør mar 13, 2010 23:49

Støtstanga har glidd ned. Dytt den opp igjen med fingeren og vær rask med å tre inn pumpa.

Brukeravatar
jonaz
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Telemark
Kontakt:

Legg inn av jonaz » søn mar 14, 2010 00:18

Takk, da var den inne :)

Brukeravatar
jonaz
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av jonaz » fre mar 26, 2010 01:00

Sola skinner, snøen smelter, det er på tide å få vetta ned på hjula igjen.... Har bestilt deler fra Sarpsborg Motor, som sannsynligvis har bestilt noe av det jeg skal ha fra Ecklers. Ser ut som om det går tregt, bestilte for over 3 uker siden. Det jeg mangler for å få bilen ned på hjula er: "Corvette Upper Control Arm Bumper", altså 2 stk av disse

http://www.ecklers.com/product.asp?pf%5 ... %5Fid=1790 .

Er det noen der ute som har disse, og kan forbarme seg over meg, og som kunne sendt meg de ASAP, kan jeg sende de jeg får fra S.M. tilbake igjen. Call: 97181200 :idea:

Bortsett fra det, er det slow forward i garasjen. Har tatt det med ro og koser meg, ikke noe stress. Har gått med litt øl og cognac i helgene, god musikk på radioen, og endel besøk. Noe er da gjort:

Bilde

Og Jonaz er ganske fornøyd med hvordan dette ser ut til å bli :D

Brukeravatar
jonaz
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av jonaz » lør jan 12, 2013 01:00

Her er min andre "lekebil": Leid inn som "skuespiller" i en nasjonal reklamefilm, sendes på TV Norge framover mot sommeren.
Rull ned litt for å se filmen. Dette er en bil i den andre "enden", men faktisk like morsom å kjøre...... :D :D :D :D :D :D

http://www.varden.no/nyheter/reklamerer ... -1.7716842

Brukeravatar
jonaz
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av jonaz » tor mar 26, 2015 01:17

Lenge siden jeg har skrevet noe HER nå. Corvetta fikk skikkelig vondt i gearkassa si her i sommer. Åpna den her for et par mnd siden. Uff og uff. Måtte bare bestille nytt drevsett fra Sarpsborg Motor. Meget god service og pris. Kassa er demontert, og i morra skal alle drev byttes, og settes tilbake. For ca 10 mil siden............. bytta jeg alle lager og simmeringer +++. Så når jeg nå setter den inn igjen, må jeg vel kunne si at den er overhalt.....???

Svar