corvettejunk.com

Generelt om emne. Bruk denne når det ikke gjelder en spesiell modell.
Svar
Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

corvettejunk.com

Legg inn av arneoe » søn jan 03, 2010 16:49

Høres værre ut enn det engentlig er, corvettejunk.com har mye bra brukte deler til Vette. Det er hos corvettejunk.com jeg har fått deler som er Made in USA .... Ecklers og Summit sender deg deler som er Made in China :lol: :lol:

http://www.corvettejunk.com/

Arne

Brukeravatar
Bawaria
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Re: corvettejunk.com

Legg inn av Bawaria » søn jan 03, 2010 17:06

Var jo noe snadder der da. måtte le litt av denne for jeg har automatisk oversetting på dataen min javascript:__doPostBack('LinkButtonCarbsIntake','') Karbohydrater inntak :) .
Oppe på Sem hos Phoenix, hadde de faktiskt 6-7 vetter godt utplukka på huggeriet sit, har a henta litt småplukk der, vet ikke mye de har tatt vare på av delene som ikke satt på huggebilene.
Bilde

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » søn jan 03, 2010 17:21

Bawaria skrev:Var jo noe snadder der da. måtte le litt av denne for jeg har automatisk oversettin på dataen min javascript:__doPostBack('LinkButtonCarbsIntake','') Karbohydrater inntak :) .
Oppe på Sem hos Phoenix, hadde de faktiskt 6-7 vetter godt utplukka på huggeriet sit, har a henta litt småplukk der, vet ikke mye de har tatt vare på av delene som ikke satt på huggebilene.
Godt nyttår! Ja jeg får ta en tur til Sem til våren når jeg skal ut å lufte mopeden. Hvordan står det til ellers? For kaldt i garasjen til å jobbe? For egen del har jeg gått i hi .... alt for kaldt for en gammel mann.... det ser ut som klimamøtet i Kjøben har vært vellykket.... 2 grader +++ lavere temperatur er i boks allerede :lol: :lol:

Arne
Sist redigert av arneoe den søn jan 03, 2010 20:21, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bawaria
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Bawaria » søn jan 03, 2010 17:28

Selvfølgelig Godt nytt år.
Fikk nytt dashboard pad og plater til setene bak i romjula. men 13-17 blå frister ikke for garasje, men det verker fælt for å få montert det, for jeg er ikke sikker på om de sidetrekkene på vidustolpene holder etter demontering, da er det jo litt greit å ha det i orden til våren.
Bilde

Brukeravatar
klokka
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av klokka » søn jan 03, 2010 22:20

Men Arne... Skal du ikke snart få gjort noe med 383 med nye alu-topper. Sjekk Summit for grei pris på Edel roller kam kit (22015) Kanskje også ny clutch... :?: Jeg har heldigvis lokale som skjelden er under +10 og ikke over +20, med alle luker skalket. Fint både sommer og vinter...Godt Nyttår :D :D :D

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » man jan 04, 2010 08:46

klokka skrev:Men Arne... Skal du ikke snart få gjort noe med 383 med nye alu-topper. Sjekk Summit for grei pris på Edel roller kam kit (22015) Kanskje også ny clutch... :? ....:D :D :D
Ja B-T ikke minn meg på at det går litt treeekt...., men jeg kan love deg at planleggingsarbeidet går bra :lol: :lol: . Har gjort grovarbeidet på portene og tar vel finpussen ila våren. Jeg må si meg meget fornøyd med støypen på Kina-toppene :D . Det nye Vortec Eldel EPS innsuget er (var) til sammenlikning mye dåligere i den innvendige finnishen og jeg har allerede rensket opp en del "grums".... I tillegg var portene i innsuget for "pinglete" for 210cc topper og jeg måtte grave ut en god del aluminium for å få det til å passe. EPS Vortec innsuget hadde heldigvis godt med gods. Jeg går for 7/16" rocker bolts (ARP) og PROCOMP alu 1:1.5 alu rullevipper + 100 PROCOMP støtstenger .... Holder meg mest mulig til Kina-deler :lol: :lol: .... Kikket litt på Rocker Stud Girdles, men med min svært moderate kam (enn så lenge) er det vel over-kill ..... men Girdles ser da veldig tøft ut, ikke sant og jeg godt om plass under de nye fine aluminium GMPP toppdekslene ... de er så fine i støypen at de må være fra Kina de oxo :lol: :lol:.
https://store.gmperformanceparts.com/st ... 2363970-->

På rullekamsiden har jeg kjøpt et nytt forsterket registerdrevlokk pluss kam-knapp til rulle kam ....kjekt å ha ... det går framover, men seint. Edel.kammen du viser til er litt i vasseste laget for meg. Jeg har allerede pekt meg ut kam-kittet jeg vil ha .... venter bare på at det skal bli et par hundre daler billigere:
http://www.summitracing.com/parts/CCA-K12-432-8/

Arne

Brukeravatar
klokka
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av klokka » man jan 04, 2010 09:53

Den comp kammen du har valgt ut har jeg selv i en 383 :D :D Edel kammen ville også funket fint til din kombinasjon. Den er en noe eldre slipning, og egentlig ikke vassere enn den andre med sine 112 i lobe separasjon. Prisen er også ok. Med så mye power er dem ikke noe problem med dreiemoment uansett turtall. Problemet er heller å få det ned i asfalten :lol:

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av arneoe » man jan 04, 2010 10:20

Har du byttet til bronsedrev på HEI-fordeleren B-T?

Arne

Brukeravatar
klokka
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av klokka » man jan 04, 2010 11:44

Nope, bruker ikke bronsedrev, de slites for fort. Bruker Comp sitt drev som de anbefaler, pn12200.

Svar