427- ujevn gange

Generelt om emne. Bruk denne når det ikke gjelder en spesiell modell.
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
tw
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: Kolsås
Kontakt:

427- ujevn gange

Legg inn av tw » søn jun 15, 2008 09:45

Ujevn gange.
Min 427 motor har hatt tidvis ujevn gange i lengre tid. Har byttet det meste med stifter, fordeler,ledninger etc. Har også byttet de hydrauliske ventilløfterne. Motoren går bedre , men fortsatt dukker det opp ujevn gange. Oppdaget i går at "ventilen" i eksosanlegget ( som jeg monterte ny i vinter ) som sitter mellom eksosrør ( side pipes) og mannifold på høyre side ikke åpnet fordi den støtet bort i eksosrøret. Jeg slipte ventilokket ned i ytterkant så den åpner nå. Jeg lurer litt på hva det kan ha forårsaket av skade/ problemer at den har vært hindret fra å åpne ?? Hele konstruksjonen virker litt primitiv,- kan jeg fjerne ventillokket.
:idea:
Tor

Brukeravatar
v8power
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Re: 427- ujevn gange

Legg inn av v8power » søn jun 15, 2008 23:24

Du vil ikke skade noe annet enn tapt effekt og at det blir unødvendig varmt i innsug/forgasser som igjen kan gi litt problemer.
Husk at den må stå rette veien.

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable