"Kulehon"

Generelt om emne. Bruk denne når det ikke gjelder en spesiell modell.
Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
s-kongen
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Svene
Kontakt:

"Kulehon"

Legg inn av s-kongen » ons mar 26, 2008 19:06

Hva er største og minste diameter på kulehonen når sylinderdiameteren er 103mm?
Alt er mulig til det motsatte er bevist.

Brukeravatar
4Takt
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Re: "Kulehon"

Legg inn av 4Takt » tor mar 27, 2008 21:19

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du spør om! En flexhon kan normalt brukes over et gitt område f.eks 80-95mm 90-105mm. Bruker du en hon som er for liten blir trykket for lite, bruker du en som er for stor, blir trykket for stort.

Brukeravatar
s-kongen
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Sted: Svene
Kontakt:

Re: "Kulehon"

Legg inn av s-kongen » fre mar 28, 2008 00:47

4Takt skrev:Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du spør om! En flexhon kan normalt brukes over et gitt område f.eks 80-95mm 90-105mm. Bruker du en hon som er for liten blir trykket for lite, bruker du en som er for stor, blir trykket for stort.
Det var det jeg lurte på.
Sliter med å få tak i hon.Jeg synes det er for j**lig å kjøpe en hon til 1-2000 kr for å få honet sylindrene eller ta ut motoren å frakte denne til noen som kan gjøre dette for meg.
Håpet noen kunne forbarme seg over meg slik at jeg fikk honet sylindrene før jeg setter inn nye stempler og ringer. :D
Alt er mulig til det motsatte er bevist.

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable