Kalender

Spørsmål vedrørende nettsidene. Ris & ros mottas med takk.
Svar
wpiene@online.no
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Kalender

Legg inn av wpiene@online.no » man jan 07, 2019 11:48

Hei, synes kalender er lite oppdatert; nå mener jeg totalt sett, også for de respektive avdelinger. Selv om man får en sms med info burde dette vel stå i kalender også, eller...?

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Kalender

Legg inn av arneoe » man jan 07, 2019 13:08

Ja du har rett i dine observasjoner, forumet er ikke oppdatert på noen felter. Lokalgrupper og CCN sentralt skriver svært lite her på forumet og klubbinformasjon til oss CCN-medlemmer er ikke oppdatert. Vi går inn i et nytt år nå og jeg håper at 2019 blir et år hvor CCN prioriterer sitt eget medlemsforum. Slik det er i dag er det flere av oss som ønsker å bidra med å skrive og svare på tekniske spørsmål fra medlemmene. Alt skulle ligge til rette for at CCN-forumet skal utvikle seg i positiv retning. :D

Arne

wpiene@online.no
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Re: Kalender

Legg inn av wpiene@online.no » ons jan 23, 2019 15:43

Takk for svar Arne. Absolutt potensiale til forbedringer her. Corvette Journalen nevner noe, Kalender på nettsidene sier svært lite og den flotte årskalender vi får roter til med datoer og skrivefeil ! dette bør tas opp åpå Årsmøtet 2 Feb. der ett punkt er "vår web-side" !!
Bare foir å statuere ett eksempel ; I den flotte årskalener for Februar står det følgende: 2. Årsmøte avd. Østfold FALLO !! Jeg trodde årsmøtet var for CCN generelt, eller har jeg feil ? Det står "Agenda for årsmøtet CCN 2019 i annonsen i Journalen !. Det blir nok bra til slutt! Ha en fin dag !

Svar