Når det gjelder "hvem er innlogget"

Spørsmål vedrørende nettsidene. Ris & ros mottas med takk.
Svar
AmCarMom
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Når det gjelder "hvem er innlogget"

Legg inn av AmCarMom » ons aug 06, 2008 14:25

Nederst her står det hvor mange medlemmer og hvor mange gjester det er på forummet.
Noen nick er "trykkbare" mens andre er "grå og ikke trykkbare" Hvorfor det?

Jeg synes forøvrig (har fått med meg litt diskusjon rundt temaet) at det er veldig fint å kunne se hvor mange som er her, og hvem. Så hold på den spør du meg :D

Det triste er at det jo har vært veeeeeeeldig lite fart her inne de fire, fem dagene siden jeg meldte meg inn her. Og som ny og på seriøs leting etter bil så kan dere jo tenke hvor frustrerende det er :?

Pleier det å være så lite trøkk her inne eller er det ettersleng på ferietidene?

På medlemslisten så er det satt stjerne for nivå, men noen har ikke stjerne. Er det fordi de er medlemmer men ikke har postet noe?

Og under sånn tekst på profilen, så kan vi trykke på "flash" etter å ha merket det vi har skrevet. Hva skal skje da? Når jeg prøver på det så blir nemmelig koden stående på hver sin side, det blir ingen forandring slik som på de andre valga. Hva er "flash"

Kommer med flere spørsmål når jeg kommer på.

Og utover det vil jeg bare få berømme sidene, det er enormt med tips, råd og info å få tak i her inne. (har rast gjennom omtrent alt av kategorier og tråder) Hadde jeg ikke vært blond så hadde jeg vært en ekspert på temaet Corvette allerede :D

Og et ps. (mener ikke å klage altså, det er mere et "psssttt....har dere glemt....") Nestleder må ordne med e-posten sin. Vet at han omtrent er uten nett kanskje det hadde gått ann å legge inn på jobben så lenge? Mailer kommer i retur og det er kanskje litt uheldig siden epostadressen brukes til reg. av biler etc. om jeg ikke har misforstått?

Keep up, synd slike flotte sider får stå så mye urørte.

Blir det Trans Am i steden for Corvette så kommer jeg til å savne stedet :wink:

Brukeravatar
henning
Site Admin
Site Admin
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Når det gjelder "hvem er innlogget"

Legg inn av henning » ons aug 06, 2008 14:58

Hei.
Nederst her står det hvor mange medlemmer og hvor mange gjester det er på forummet.
Noen nick er "trykkbare" mens andre er "grå og ikke trykkbare" Hvorfor det?
De som er pålogget kan du klikke på, de GRÅ er vel kun *****[Bot]. Dette er diverse søkemotorer og er ikke en del av brukerne.
Pleier det å være så lite trøkk her inne eller er det ettersleng på ferietidene?
Hvor mye trøkk det er her på forumet varierer. Sammenlignet med mer generelle forum (som har mer enn et bilmerke) er det lav aktivitet her. Litt av "problemet" er at det er mange lesere og få deltakere på vårt forum. Men man får som regel svar, i hvert fall når det er tekniske spørsmål. Det virker som du har gjort deg kjent med forumet, men til andre kan jeg si at SØKEFUNKSJONEN er et verktøy som bør brukes.
På medlemslisten så er det satt stjerne for nivå, men noen har ikke stjerne. Er det fordi de er medlemmer men ikke har postet noe?
Riktig.
Og under sånn tekst på profilen, så kan vi trykke på "flash" etter å ha merket det vi har skrevet. Hva skal skje da? Når jeg prøver på det så blir nemmelig koden stående på hver sin side, det blir ingen forandring slik som på de andre valga. Hva er "flash"
Flash er jo vanligvis blinking. Litt usikker på flashen her for når den benyttes gir den dette resultatet: (etter at verdier for h+b er lagt til).
Og et ps. (mener ikke å klage altså, det er mere et "psssttt....har dere glemt....") Nestleder må ordne med e-posten sin. Vet at han omtrent er uten nett kanskje det hadde gått ann å legge inn på jobben så lenge? Mailer kommer i retur og det er kanskje litt uheldig siden epostadressen brukes til reg. av biler etc. om jeg ikke har misforstått?
Hvem tenker du på og hvor står den feil? Det er mange nestledere, CCN - avdelingene - forumet.

Takker for innspill. Får håpe skrivekløen din smitter over på andre hvilende forumbrukere :D

AmCarMom
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av AmCarMom » ons aug 06, 2008 15:40

Takk for svar.

Jeg spør gjerne jeg, en av de mastete siden jeg har ;) Men jammen så lærer man også da.

Det er nestleder i Østfoldavd. jeg mener - T. Vik - han har flyttet langt uttpå landet, harmonisk og flott, men...uten internettilgang har jeg forstått.
Kan nok tenkes at han i flytting har glemt at han blir uten e-post adressen en stund.
Men synd hvis folk ikke får sendt inn det de ønsker.

Skjønte at "flash" var noen form for blinking, tenkte at kanskje skriften skulle blinke :) men det ble seende så rart ut i forhold til de andre valgene. Og det blinket ikke :D

Synd det er såpass rolig her, men forståelig også da, det er jo tross alt mange voksne med fulle jobber, familie og barn mm å ta seg av. Er jo sånn for meg også, tilfeldig at jeg er sykmeldt en minikort periode pga senebetennelse. Og den tiden har jeg jammen brukt flittig på å lete etter informasjon, og ikke minst bil :D

(så spørs det hvor snillt det er mot armene å sitte på pc hele dagen da :wink: :wink: )

Brukeravatar
TheSaint
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hønefoss
Kontakt:

Legg inn av TheSaint » man jan 12, 2009 21:32

Jeg er medlem også i en annen bil klubb. Der er kan man ikke ha nick lengre...
Der brukes fullt navn...

AmCarMom
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av AmCarMom » man jan 12, 2009 21:39

Er vel egentlig ikke nødvendig med nick, slike forummer er jo rimelig seriøse. Og alle møter hverandre på treff alikavel.
Nicket er vel nesten mer moro :P

Brukeravatar
henning
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av henning » man jan 12, 2009 22:25

Nick er etter min mening (og flere andres) en litt dum ting. Dette gjør at det blir vanskeligere og vite hvem man "prater" med. Det kom seg litt når vi fikk bilder i profilen her på forumet. Men jeg vil oppfordre nye brukere av forumet om å benytte navnet sitt.
My favourite waste of money is my Corvette...
Corvette C5 - 2003 Z06 - Millenium Yellow

Leder: Corvette Club Bergen
Medlem i CCN siden 2001.

Brukeravatar
TheSaint
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av TheSaint » man jan 12, 2009 22:43

Prøvde å gjøre om min nick til mitt navn men ser ikke ut som jeg får lov til å endre på det :?:

Brukeravatar
henning
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av henning » man jan 12, 2009 23:00

Det er riktig at nick ikke kan endres, derfor refererte jeg til nye brukere.
Så når du først har nicket deg som The Saint, må du i evigheten også leve opp til det :lol:

Brukeravatar
TheSaint
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Kontakt:

Legg inn av TheSaint » man jan 12, 2009 23:09

Jeg strever etter å gjøre mitt beste for å leve opp til det :mrgreen:

henning skrev:Det er riktig at nick ikke kan endres, derfor refererte jeg til nye brukere.
Så når du først har nicket deg som The Saint, må du i evigheten også leve opp til det :lol:

Brukeravatar
henning
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av henning » man jan 12, 2009 23:15

Bilde

Svar