91 C4 Convertible med 6 trinns manuell til salgs

Husk å legge inn i posten når bilen er solgt.
Kommentarer til andres annonser:
Pris og urelevante ting skal ikke diskuteres i andres salgstråder. Selger velger sin pris, kjøper velger om han vil betale.
Men du må gjerne komme med saklige spørsmål og kommenterer til annonsene.
Svar
bmw518
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: Akershus
Kontakt:

91 C4 Convertible med 6 trinns manuell til salgs

Legg inn av bmw518 » man apr 30, 2012 00:31

Tiden er desverre inne til å selge godbilen, tiden strekker rett å slett ikke til da jeg har
litt for mange andre prosjekter.

Kort om bilen : Tok den selv inn fra California våren 2010, bilen er eid av en godt voksen dame
der borte som har tatt svært godt vare på den, veldig hel og fin utvendig og inni.....
Bttet støtdempere og startmotor samt bensinpumpe og filter nylig, i Us ble dynamo og
clutch byttet rett før shipping, den fikk også Borla (?!) eksos og låter helt herlig.....

Tror ikke det er mange biler her hjemme med manuell, jeg personlig mener en sportsbil som
dette SKAL ha det...tett og fin kasse , og med sånt moment trenger man ikke geare mye.
Bilen går utrolig godt synes jeg (245 hk orginal) og man savner egentlig ikke mer pulver.

Bilen legges ut på finn ila etpar dager, men tenkte å se om noen her var interessert først
Setter prisen til 90000,- ferdig momset men UTEN engangsavgift til staten. Etter hva jeg har
forstått vil avgiften ligge mellom 120-150000 avhengig om man tar den på alternativ beregning
eller vanlig måte. Her er litt bilder, har mange flere så bare spør hvis det er noe dere vil se.

bardrisan@hotmail.com

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
-91 Covette Conv