Leie av Corvette?

Svar
RobertNorway
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Leie av Corvette?

Legg inn av RobertNorway » ons jul 02, 2008 18:20

Hei! Jeg gifter meg neste sommer (i Lilehammer, 18. juli 2009), og den store drømmen har, siden jeg var 8 år, vært å kjøre en orange Corvette i bryllupet (min tilkommende har selvfølgelig også en finger med i spillet ang. farge, siden resten av bryllupet skal være orange). Er det noen her som kan hjelpe meg å få denne drømmen oppfylt? Orange er et ønske, og ikke et must. Gjerne en Corvette av litt eldre årgang (90-modell og eldre). Jeg skjønner selvfølgelig at dette ikke er noe man leier ut til hvem som helst, men jeg kan garantere at den bilen som evt. blir leid ut, blir behandlet som en den gudinnen den er!

Om signalementet ikke passer helt med bilen din, blir jeg glad om du tar kontakt likevel.

OBS! Jeg fyller 21 neste sommer, så det kan jo være noe å ta hensyn til med tanke på forsikring og sånn..

Mvh

Robert Øverby
Tlf.: 938 66 958
E-mail: robertnorway@gmail.com

Brukeravatar
HARRY
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Leie av Corvette?

Legg inn av HARRY » ons jul 02, 2008 19:30

Bedre og gifte seg på Gol første helgen i juni neste år :) da kan Du velge mellom ca 100 stk :)
Så kan resten danne et fint følge :)
Frode og Ramona kjørte C5 :) De giftet seg under Svelgen treffet i år :)
Bilde

RobertNorway
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av RobertNorway » ons jul 02, 2008 19:48

Hehe! Godt forslag, og kult om vi hadde fått 100 biler som følge! :P Men datoen er nok fastsatt, og kirke og lokale er allerede booket. :wink:

Men er det mulig å få til i det hele tatt, tror du/dere?

Og hvor mye kan det være snakk om i leie? Evt. hele helgen..?

Brukeravatar
HARRY
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av HARRY » ons jul 02, 2008 21:16

Alt er mulig :) Ta kontakt med Bjørn i avd Midt Norge og dere får nok til et eller annet :) ikke sant Bjørn :)

Bjørn Berg, Tlf: 900 67 837
Jorg Tobiassen, Tlf: 991 28 385

Lykke til, er overbesvist om at det ordner seg. Ellers får hc ta seg en tur oppover :)

Johnny_Stingray
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Kontakt:

Legg inn av Johnny_Stingray » ons jul 02, 2008 23:18

Jeg forstår ønsket om å leie en Corvette til bryllup. Hadde samme ønske selv for 13 år siden. :D
Men det er en faktor jeg vil minne dere som tenker på å leie bort Corvetten eller andre amcars til slikt, og som har Amcar-forsikring; sjekk betingelsene i forsikringsavtalen før dere gjør dette!!!
Har hørt om et tilfelle for en tid tilbake som "gikk på en smell" da han hadde leid bort bilen til en fotoseanse, og bilen ble skadet...
Uansett hvor forsiktig man er, kan man aldri være helt sikker!

Lykke til med bryllupet, og jeg håper dere får til deres ønske på et eller annet vis. :)

vette
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Stavanger
Kontakt:

Legg inn av vette » tor jul 03, 2008 22:33

Corvetten er den perfekte bryllups bilen.Her er et bilde av bilen til Bent og Christin da de giftet seg i 2005. Bilde

Bilde

Svar