Start

Mer info om avdelingen på www.CorvetteBergen.com
Svar
Brukeravatar
meggiboy
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: Bømlo
Kontakt:

Start

Legg inn av meggiboy » ons mar 07, 2007 16:14

Hei.. når eg starter vetten min,og skal rygge den ut av garasjen,så pleier den å stoppe viss den ikkje får gå seg litt varm... er dette vanlig eller e da nåke justeringer så må til... :? vert på bil tema i dag,og handla litt ting til pussing nå... så nå blir da sikkert lakkering snart,og i den annledening så lurer eg også ¨på om det er noen som har en nese tupp til c3(76) til salg... den eg har er helt mjuk

Brukeravatar
henrik
Corvette-Freak
Corvette-Freak
Sted: Voss!
Kontakt:

Legg inn av henrik » ons mar 07, 2007 16:54

Har samme problem på min. Har blitt fortalt tidligere her at det er et choke-problem, men har ikke fikst det ennå.. Den er sånn at den går i ca 4 sek fr den slokner? Og deretter er den grei å starte, før den igjen slokker et par ganger... Sånn er det på min i alle fall.. Choken er nok koblet ut, eller at den ikke virker.. 8)
Henrik

Brukeravatar
meggiboy
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Sted: Bømlo
Kontakt:

Legg inn av meggiboy » ons mar 07, 2007 18:30

nei,den går egentli ganske fint,men når eg setter den i revers då slokner den... men må berre sitta å ruse den litt så den blir varm... men irreterende nok da...

Brukeravatar
HARRY
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av HARRY » tor mar 08, 2007 00:35

Går ut fra at choken er ute av drift, men om den går greit uten belastning kan den bare vere litt mager. Gi den litt mere på co skruene og problemet er kansje borte.
Så sant den er med på alle pluggene ?

Svar