Hei, nytt medlem og venter på min nye 2007 Z06...

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
marcus
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Hei, nytt medlem og venter på min nye 2007 Z06...

Legg inn av marcus » lør mai 14, 2011 09:49

Tenkte det kunne være lurt å melde seg inn i klubben her, siden nyanskaffelsen er hjemme om litt over en mnd. Slo til på en svart 2007 Z06 fra California, kun kjørt 14100 miles. Ikke en eneste mangel hos "third party check hos chevy"!
Bilen er utstyrt med hele utstyrslisten, og er særdeles strøken ifølge chevy. Ser frem til å få testet denne bilen. Handlet samtidig inn nye racing bøtteseter i skinn (med røde sømmer), som skal passe C6 Z06, har hørt at de orginale mangler litt på sidestøttene ved banekjøring.

Lurer også på om det finnes noe extra å hive i den, som kammer ol. for å få litt mer moment i den kanskje?

Noen bilder ;-)

Bilde

Bilde

Bilde

Brukeravatar
Mats
Corvette-Lover
Corvette-Lover
Sted: Lyngdal
Kontakt:

Re: Hei, nytt medlem og venter på min nye 2007 Z06...

Legg inn av Mats » lør mai 14, 2011 20:24

Velkommen til Corvette club Norway :P
Dette ser jo ut til og være en flott bil.

http://www.youtube.com/watch?v=Ko9kzyqW-l8
Jeremy Clarkson likte den vertfall 8)
Mats :D
1980 Corvette Black in black

marcus
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av marcus » ons mai 18, 2011 13:13

Ja, jeg gleder meg virkelig til å få prøvd denne bilen her. Har hatt mye rart, så blir artig å sammenligne denne her med andre sportsbiler. Tror ikke jeg helt vet hvor rask Z06 egentlig er ;-)

marcus
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av marcus » søn mai 29, 2011 18:58

Er dette et forholdsvis nytt forum. Ganske stille her inne . Ser at der ikke er så mye aktivitet på C5 og C6 vertfall :|

Brukeravatar
v8power
Corvette-Fanatic
Corvette-Fanatic
Kontakt:

Legg inn av v8power » søn mai 29, 2011 19:00

Gratulerer med feit bil! Er nok ikke så mangen C6 eiere i Norge dessverre, så det er vel en av de avdelingene i forumet det er stillest tenker jeg.

Brukeravatar
nuffe
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av nuffe » man mai 30, 2011 17:52

Halloen..Har akkurat maken bil selv og jeg har montert K/N filter..Det gjorde "susen" dynotestet til nesten 28 Gamp på Bakhjulene og mye mere tourq,,Hører også forskjell har fått litt "turbo" lyd..Så nå er det LG motorsport Headders og effektanlegg..Men anbefaler deg og bli kjent med bilen før du gjør noe som helst..Går rett og slett noe J....li..Jeg har diverse computere og ting og tang viss du trenger det en gang..eller 2..

marcus
Corvette-Newbie
Corvette-Newbie
Kontakt:

Legg inn av marcus » tor jun 02, 2011 12:26

Hei. Takk for svar, har også handlet nytt K&N filter. Sier du at bilen gir opp mot 28 Hk mer med bare et K&N filter, wooww. Jeg regnet med at lyden vil endre seg litt og.
Hadde vel tenkt mer rundt 7-8 hk. Har du papirene på dynotest?? Det er jo ganske utrolig hvis det stemmer.
Har og bestillt nye racing bøtteseter i skinn, med røde sømmer, og ZR1 sideskjørt lakkert i samme farge. Har hatt alt av sportsbiler, så skal nok klare meg greit med noe forsiktig begynnelse. Vet at denne bilen går godt, vertfall det jeg ser på youtube :D

nuffe skrev:Halloen..Har akkurat maken bil selv og jeg har montert K/N filter..Det gjorde "susen" dynotestet til nesten 28 Gamp på Bakhjulene og mye mere tourq,,Hører også forskjell har fått litt "turbo" lyd..Så nå er det LG motorsport Headders og effektanlegg..Men anbefaler deg og bli kjent med bilen før du gjør noe som helst..Går rett og slett noe J....li..Jeg har diverse computere og ting og tang viss du trenger det en gang..eller 2..

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable